Cuma, Kasım 16, 2012

Virtual PC 2007'de klavyenin değişmesi sorunu

Virtual PC 2007 Microsoft tarafından ücretsiz sunulan ve benim gerçekten hala beğenerek kullandığım bir program. Biliyorum VMWare, Virtual box gibi bir çok alternatifi var ama bir zamanlar Connectix tarafından üretilen mükemmel bir program olduğunu düşünüyorum. Neyse MS Virtual PC 2007 ve bir kaç önceki sürümünde özellikle MicroXP gibi işletim sistemlerini yüklediğimde klavyenin saçmaladığını gördüm. Ama sorunun sonradan NumLock basılı olmasınadan kayaklandığını anladım. Bunu numlock'ı kolayca kaldırarak yapıyordum ama daha kolay bir yolunu buldum. Virtual PC açılırken "del" tuşuna basılı tutarsanız normal bilgisayarlardaki gibi biosa girer ve siz buradan Advanced > Boot settings configuration> Boot Numlock seçeneğini "off" haline getirirseniz bu sorundan tamamen kurtulmuş olursunuz.

Hiç yorum yok: