Perşembe, Kasım 29, 2012

Microsoft Word 2003'de Adobe PDF menüsü kayboldu veya artık çalışmıyor

Evet biliyorum, tarih Kasım 2012 ve ben MS Word 2003 hakında yazıyorum. Ama bunun nedeni Word 2003'ün mükemmel olması ve halen bir çok kez benim onu kullanıyor olmam. MS Office 2007 ve 2010 gibi sürümler daha iyi görünse de, özellikle Powerpoint ve Excel için bir çok yenilik içerse de Word aynı word ve çok az yer kaplayan Word 2003 özellikle yazı yazarken çok daha hızlı yanıt veren ('responsive'in tam karşılığı olmayabilir), çok daha hızlı açılan ve güncel 300 GB üzerinde hard disk alanı olan bilgisayarlarda pratik olarak yer kaplamayan mükemmel bir program ve ben onu çok seviyorum. Özellikle 2010 ve sonrasında en fazla 6 ayda bir lisans yenileme vs gibi problemleri ise saymıyorum.

Neyse sorun şu yakın zamanda muhtemel MS Word template'nin silinmesi nedeni ile Adobe PDF menüsü çalışmaz oldu. Aslında bunun nedeni bir şekilde Word'ün bir ara kilitlenmesi (veya Windows 7'nin bu şekilde algılaması vs olabilir). Bu da Word'in Adobe PDF eklentisini (add-in) iptal etmesinden kaynaklanıyor. Bunu yeniden aktive etmek için Microsoft Word 2003 /Help/About Microsoft Office Word > Disabled Items butonu ile Adobe PDF Creator add-in'ini tekrar aktive etmeniz gerekiyor.

Kaynak:
http://answers.microsoft.com/en-us/office/forum/office_2003-word/adobe-pdf-menu-missing-in-word-2003/ba72524e-ef12-44c8-bf2f-d9b627fdfcd6?tm=1354219189487

Hiç yorum yok: